40Tude: zaznaczanie i filtrowanie
Adam
2021-03-31 16:33:38 UTC
Witajcie.

Kolejne problemy.

Jak zaznaczyć wiadomość, aby ją było później można szybko dojrzeć w tłumie?
W Thunderbird oznaczałem gwiazdką. W 40Tude jest opcja "Oznacz" skrót M,
ale nie widzę żadnego efektu.

Jak widzieć swoje posty?
W Thunderbird jest kolorowa, widoczna strzałka podczepiona do postu, na
który odpowiedziałem.

Jak odfiltrować niechciane posty?
W Thunderbirdzie prawy klawisz myszy i opcja "utwórz filtr na podstawie".
W 40Tude są jakieś reguły plonkujące, ale jak wpiszę przykładowo"
Subject "pedofilo"
to nic się nie dzieje. Jak zrobić, aby w ogóle się nie pojawiał post
zewskazanym stringiem w temacie albo od wskazanego nadawcy?
--
Pozdrawiam.

Adam
Jacek Maciejewski
2021-03-31 17:55:55 UTC
Post by Adam
W 40Tude są jakieś reguły plonkujące, ale jak wpiszę przykładowo"
Subject "pedofilo"
to nic się nie dzieje. Jak zrobić, aby w ogóle się nie pojawiał post
zewskazanym stringiem w temacie albo od wskazanego nadawcy?
Tu masz przykład działającej reguły:

!delete Subject "BAMBINI", "solutions", "PEDOFILO", "us", "satan",
"assasin", "manual", "MANUAL"

Reguła jest wrażliwa na wielkość liter. Działa od następnej sesji a jak
chcesz w tej to użyj Grupa>Zastosuj punktowanie...
--
Jacek
-I hate haters-
Jacek Maciejewski
2021-03-31 17:57:09 UTC
Post by Adam
Jak zaznaczyć wiadomość, aby ją było później można szybko dojrzeć w tłumie?
W Thunderbird oznaczałem gwiazdką. W 40Tude jest opcja "Oznacz" skrót M,
ale nie widzę żadnego efektu.
Użyj "Ustaw flagę Obserwowane". U mnie działa pod klawiszem w.
--
Jacek
-I hate haters-
Jacek Maciejewski
2021-03-31 18:00:39 UTC
Post by Adam
Jak widzieć swoje posty?
Ja stosuję zestaw dwóch reguł:
=+999 From "Jacek Maciejewski"
!setcolor(default;$F39CB5) From "Jacek Maciejewski"

Pierwsza opatruje mój post liczbą 999 a druga kolorem.
--
Jacek
-I hate haters-
Jacek Maciejewski
2021-03-31 18:05:47 UTC
Post by Adam
Jak widzieć swoje posty?
Ja stosuję zestaw dwóch reguł:
=+999 From "Jacek Maciejewski"
!setcolor(default;$F39CB5) From "Jacek Maciejewski"

Pierwsza opatruje mój post liczbą 999 a druga kolorem.

PS. Oczywiście jeśli reguła ma dotyczyć wszystkich grup musi być w
dziale [*] o, tak:

[*]
=+999 From "Jacek Maciejewski"
!setcolor(default;$F39CB5) From "Jacek Maciejewski"
!delete Subject "BAMBINI", "solutions", "PEDOFILO", "us", "satan",
"assasin", "manual", "MANUAL"

W oknie punktowania masz podane przykłady, wyczerpują chyba wszystkie
możliwości.
--
Jacek
-I hate haters-
Adam
2021-03-31 20:26:47 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Adam
[...]
Dzięki :)
Dupa jestem, jakoś przegapiłem okno z przykładami punktowania.

Klawisz "w" też działa :)
--
Pozdrawiam.

Adam