Jakie grupy mają nietypowe kodowanie ?
Borneq
2019-12-27 17:32:13 UTC
Na przykład zauważyłem że jest fido7.ru.* choć nie widziałem ru.*, jest
tam jakieś kodowanie, na razie nie zindentyifikowałem czy KOI8-R.
A na przykład jakieś inne choćby hebrajskie znaki?
Andrzej P. Wozniak
2020-01-04 17:42:56 UTC
Post by Borneq
Na przykład zauważyłem że jest fido7.ru.* choć nie widziałem ru.*, jest
tam jakieś kodowanie, na razie nie zindentyifikowałem czy KOI8-R.
A na przykład jakieś inne choćby hebrajskie znaki?
Dopuszczone do użytku w Internecie zestawy znaków, ich nazwy i alias tych
nazw są zarejestrowane w IANA:
https://www.iana.org/assignments/character-sets/character-sets.xhtml

Nie ma zatem „nietypowego kodowania”, jest za to wiele nietypowych
implementacji obsługi kodowania. Chcesz przykładów?
--
Andrzej P. Woźniak ***@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)