[Thunderbird] Zawijanie wierszy...
Łukasz Skrzypczak
2005-09-27 15:44:17 UTC
Witam!

Mam problem ponieważ w ustawieniach TB mam ustawione zawijanie wierszy
po 72 znakach i gdy np. pisze wiadomość ładnie mi te wiersze zawija.
Natomiast gdy odczytuje wiadomości na grupie dyskusyjnej wiersze nie są
zawinięte. jest to trochę uciążliwe zarówno dla mnie - ponieważ musze
dokonywać zawijania wierszy ręcznie jak i dla ludzi czytających moje
posty kiedy zdarzy mi sie któregoś wiersza ręcznie nie zawinąć.
Zna ktoś może przyczynę takiego stanu rzeczy ?
Z góry dzięki za pomoc!

Łukasz
Krzysztof Kundzicz
2005-09-27 16:06:07 UTC
Post by Łukasz Skrzypczak
Zna ktoś może przyczynę takiego stanu rzeczy ?
Tak. :->

http://www.faqs.org/rfcs/rfc2646.html
„user_pref("mailnews.display.disable_format_flowed_support", true);” w
pliku konfiguracyjnym.
Łukasz Skrzypczak
2005-09-27 16:19:28 UTC
Post by Krzysztof Kundzicz
user_pref("mailnews.display.disable_format_flowed_support", true);
to mam dodac do tego pliczku: "prefs.js" ???

Łukasz
Łukasz Skrzypczak
2005-09-27 16:38:32 UTC
Post by Łukasz Skrzypczak
to mam dodac do tego pliczku: "prefs.js" ???
dobra to tam :) juz działa, dzieki za pomoc :) nareszcie moge sie
cieszyc zyciem :P :)

Łukasz
Przemysław Płaskowicki
2005-09-27 20:25:54 UTC
Post by Łukasz Skrzypczak
[...]
Wiersze są zawinięte poprawnie, to tylko TB je tak wyświetla (zresztą
zgodnie z jakimś magicznym RFC). Obejrzyj sobie źródło (ctrl+U) postów,
a zobaczysz, że są ładnie połamane -- łamanie ręczne było całkowicie zbędne.
--
Przemysław Płaskowicki
I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)
E2rd
2005-09-28 10:16:44 UTC
Post by Łukasz Skrzypczak
Natomiast gdy odczytuje wiadomości na grupie dyskusyjnej wiersze nie są
zawinięte.
Mozilla: Format=Flowed Mini-FAQ:
https://bugzilla.mozilla.org/attachment.cgi?id=115240&action=view
Post by Łukasz Skrzypczak
jest to trochę uciążliwe [...] dla ludzi czytających moje
posty
A skarżył się ktoś?
Jeśli jego czytnik nie rozumie f=f, to widzi 72 znaki/linię. Jeśli
czytnik rozumie f=f - to czytający sam reguluje szerokością okna, jak
chce widzieć Twoje posty.
--
E2rd